maktin.blogg.se

Mitt liv med endometrios!

Pyssla om sig dagar 😊

Publicerad 2014-04-15 17:47:54 i AllmÀnt,

Hmmmm.... Det satt fint med en pyssla om sig dag! 😊 i dag blev det fina ögonfransar och zonterapi 😋 jag HATAR verkligen fötter 😂😂 men detta va underbart skönt! Varför har jag inte tagit tag i mig sjĂ€lv och gjort detta tidigare!! Trodde aldrig jag skulle sĂ€ga den meningen men .... Det gjorde jag! 😉 Ă„ det hĂ€ftigaste av allt Ă€r att jag ska tillbaka 👍 detta Ă€r nĂ„got som jag kommer att unna mig framöver! HĂ€ftigt! 
 
I morgon ska jag bli fin i hĂ„ret! Detta lÀÀÀÀngtar jag efter! Har fĂ„tt avboka tvĂ„ gĂ„nger pga att min sjukdom sĂ„ nu jĂ€klar ska jag dit! 😄 hĂ„ret stĂ„r Ă„t alla hĂ„ll det Ă€r sĂ„ slitet och fĂ€rgen Ă€r inte den vackraste heller! 😉
 
nu nu sitter jag pÄ vÄran inglasade altan och njuter i solen och med en mkt god kopp te! Clipper citronte Mmmmmm... Det Àr det godaste citronte jag nÄgonsin druckit!! Köp de om ni gillar citron! Det Àr ett ekologiskt te! 
 
NĂ€ nĂ€ ni fĂ„r ha det sĂ„ bra nu ska hĂ€r njutas av teet innan de kallnar! 😊👍 ha de gött!! Kram 
 

Kommentarer

Postat av: JohannaL

Publicerad 2014-04-15 18:48:43

Ser supersnyggt ut!!!

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela