maktin.blogg.se

Mitt liv med endometrios!

Loppis 😊

Publicerad 2014-04-05 21:26:38 i AllmÀnt,

Jag Ă€r sĂ„ himla sugen pĂ„ att springa runt pĂ„ loppisar 😄 ha ha ha... Hmmmm...undra vad jag skulle köpa? Mycket 😉😋 jag har sĂ„ mĂ„nga idĂ©er jag vill göra hĂ€r hemma. BĂ„de ute Ă„ inne! LĂ€ngtar efter vĂ„ren sĂ„ man kan pĂ„ta i landen plantera blommor Ă„ pynta lite! Vill sĂ„ gĂ€rna greja iordning pĂ„ altanen! I Ă„r ska de upp gardiner 😋 NU SKA DOM UPP!! Har planer för altanen bĂ„de inne Ă„ ute... Den enda som inte vet detta e min sambo 😂😂😄  Men snart fĂ„r jag tala om detta för honom hi hi hi.... SĂ„ nu vet ni vad jag kommer att göra pĂ„ helger 😉 antingen far jag runt pĂ„ loppisar eller sĂ„ ligger jag pĂ„ knĂ€na i landen ( tur jag har rosa snygga jobbabyxor) 😄 och planterar för fulla muggar. 😃 Blir sĂ€kert lite grillning ocksĂ„ 👍 
 
Tur att mina vĂ€nner ocksĂ„ tycker allt detta Ă€r roligt sĂ„ jag slipper ju fara runt alldeles sjĂ€lv 😊 
tjing tjing.... Kram 💖

Kommentarer

Postat av: Malin E

Publicerad 2014-04-06 09:38:51

Klart jag vill Ă„ka med 😃👍

Svar: Gött!! DĂ„ kör vi pĂ„ de 😄👍💖
Malin Aktin

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela