maktin.blogg.se

Mitt liv med endometrios!

Kan bli lite tokigt 😋

Publicerad 2014-04-05 16:50:27 i AllmÀnt,

I bland blir det inte som man planerat! Jag hade planerat in Ă„ gĂ„ pĂ„ 30-Ă„rs fest med min familj. Å dĂ€r sprack det 😝 jag ligger ju som sagt inne sen i torsdags kvĂ€ll/natt. Och min smĂ€rta vill inte slĂ€ppa sĂ„ jag fick glatt avstĂ„ festen för att kurera mig sjĂ€lv! SĂ„ kan det gĂ„! Men jag har ju ett eget rum med tv Ă„ egen toalett Ă„ underbar personal sĂ„ det Ă€r en bra lördag Ă€ndĂ„ 😊 min mor och far kommer strax och hĂ€lsar pĂ„ mig lite! Alltid trevlig och trĂ€ffa dom! Men sambo bonusbarn och dotter var hĂ€r innan pĂ„ dagen. Jag fick en jĂ€tte fin tavla och ett hemma gjort halsband! Det betyder att hon alltid tĂ€nker pĂ„ mig och Ă€lskar mig. Om jag saknade henne sĂ„ kunde jag trycka pĂ„ det sĂ„ kommer hon! 😃 sĂ„ jag tĂ€nker trycka ofta ha ha ha.... Barn kan verkligen sprida glĂ€dje 😊
ha de gött.... Kramis 💖
 

Kommentarer

Postat av: Cia

Publicerad 2014-04-05 18:46:00

Kramar till Dig Malin, hoppas att du kryar pÄ dig snabbt nu.

Kram Cia

Postat av: Therese J:son

Publicerad 2014-04-05 20:35:20

Vad Àr det som hÀnt Malin??

Postat av: Emma Pettersson

Publicerad 2014-04-05 20:47:05

Krya pÄ dig Malin kram frÄn oss

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-04-05 21:13:43

Therese jag ligger inne pga av min endometrios. Jag har ett skov nu!

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2014-04-05 22:55:45

Krya pĂ„ dig. Verkar vara en riktig jobbig och obehaglig sjukdom. ❀

Svar: Ja de en trĂ„kig sjukdom! 😋
Malin Aktin

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela