maktin.blogg.se

Mitt liv med endometrios!

Jag jublade när dr sa att jag fick gå hem 🎉🎊

Publicerad 2014-04-10 15:32:06 i Allmänt,

Hemma hemma hemma.....🎉🎊 tjohooooo... Det blev/blir dubbelt firande i dag 😊 att jag fick komma hem plus att jag och min sambo har varit förlovade i 10år ❤️ Tiden går fort 😊
Det var så skönt att komma innan för dörren! Jocke höll på och fälla mig 😉 men va glad han blev! han sprang runt som en tok innan han gav mig världens puss! 😊🐶
 
Mamma piggade upp mig med lite pelargoner 🌸 väldigt fint blev det! Nu har jag intagit soffan med min värme filt 😍 inte helt fel! Jag ska njuta resten av dagen. Det är så skönt att vara hemma igen! Nu när jag öppnar fönstret så är det tyst. Lite fågel kvitter och eventuellt så luktar det koskit 😉 men så är det när man bor på landet! Ha ha ha.... 
Ha det så gott.... 🌸

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2014-04-11 09:25:26

Välkommen hem 💖😀👍

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela