maktin.blogg.se

Mitt liv med endometrios!

Hej på er😊

Publicerad 2014-04-04 12:40:37 i Endometrios,

Jaha ja.. Det kan hända mycket på 16 timmar 😳 min smärta av endometriosen blixtrade till i går å sköt i höjden på 10 minuter. 😰😢 jag låg i fosterställning å gick dubbelvik. Hade tagit mina tabletter så jag kunde inte ta mer. 😳 vips så ringde min underbara vän Johanna för att kolla läget hon hörde direkt på min röst att jag hade jätte ont. Så hon erbjöd sig att köra in mig och jag visste att det var det enda jag kunde göra! 
 
Väl på akuten så fick jag hjälp men smärtan sen var det bara till å vänta in läkaren! Hon fann inga nya cystor de kändes bra men smärtan är fruktansvärd så jag blev inlagd! Så här ligger jag nu! Ronden var jätte bra jag får ligga kvar en natt till och fler om det behövs! Snäll personal de är ju ett stort plus 😃👍 ha ha ha..... Maten däremot var ingen höjdare 😉😋 men jag kämpar på! Jag måste tacka mina vänner Johanna och Sara som hjälpte mig i går! Tusen tack! 💖 jag är så lyckligt lottad att ni finns i mitt liv 💜 kraaaam

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2014-04-04 19:51:57

Finns alltid här för dig vännen ❤️

Svar: Tack💖
Malin Aktin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela