maktin.blogg.se

Mitt liv med endometrios!

Grått å tråkigt ute... Var e solen?

Publicerad 2014-04-07 20:24:20 i Allmänt,

Ja vad säger man vädret e ju inte på topp! 😊 skulle önska att de kom lite mer solglimtar ☀️ Men men... här rullar allt på ändå! Lite promenad till Apoteket igen för tredje dagen i rad ha ha ha... Personalen kom till och med fram och sa hej är du här igen 😂 Ja man kan ju inte ligga här på sjukhuset med buskiga ögonbryn 😉 så nu har jag fixat detta 😋 känns bra! 
 
Familjen har varit och hälsat på samt Johanna 💖 mysigt! Nu börjar dagen lida mot sitt slut... Dagarna går väldigt snabbt när man ligger här i sjukhus sängen! Konstigt nog! Men jag har hunnit komma på lite som ska fixas med hemma 😋 så jag börjar längta hem. Jag saknar att få mysa med familjen och alla djuren!❤️  Men snart kommer jag hem och då ska de planeras lite till. Tills orken kommer tillbaka. Eller så får jag peka med pekpinnen så,får sambon fixa de! 😂😂 De låter ju som en bra ide 😋  Det som fattas är min solsäng , ja det blir till att leta efter sådan he he...  De kommer å bli en bra vår 😄😄👍 
ha de så gott så länge så höres vi snart igen! 😊 kram 💖

Kommentarer

Postat av: JohannaL

Publicerad 2014-04-07 20:56:52

Big like!!!!

Svar: 😊
Malin Aktin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela