maktin.blogg.se

Mitt liv med endometrios!

Familj vänner

Publicerad 2014-04-04 15:03:56 i Allmänt,

Min familj betyder oerhört mycket för mig! 💖 dom ställer upp jämt! När jag än behöver hjälp! Det är likadant med mina vänner! Det värmer så oerhört mycket i hjärtat ❤️ och i bland glömmer jag av att säga till dom hur mycket dom betyder & att jag älskar dom ❤️ Jag hade inte klarat denna resa utan er/dom. Jag har kämpat i motvind å i medvind. Och alltid finns ni där! Helt fantastiskt 😄😍
 
Men det händer också mycket på vägen.... Jag har även haft vänner som inte finns där längre. Som gav upp vänskapen mycket beror på att jag har fått tacka nej till en massa saker. 😔 det har berott på min onda mage men då hade jag inte fått diagnosen så jag kunde ju inte förklara som jag kan i dag! Det är tråkigt men det var ju deras val jag kan ju inte tvinga dom till att vara min vän. 💔
 
I dag är jag öppen om hur jag mår. Jag berättar precis som det är och kan folk inte ta det så ja... Hejdå! 👋 men mina vänner jag har omkring mig i dag.... Jag skriker huuurrrraaaaa 🎊🎉🎊🎉 DOM E GRYMMA! ❤️
kramis 💖
 

Kommentarer

Postat av: Malin E

Publicerad 2014-04-05 10:03:53

Du är en fantastisk vän!

Svar: Tack 💖
Malin Aktin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela