maktin.blogg.se

Mitt liv med endometrios!

En sådan där dag man inte vill ha sin kropp 😝

Publicerad 2014-04-18 22:38:44 i Allmänt,

 
I bland kommer sådana dagar man inte vill ha sin kropp utan gärna skänker bort den! Fast egentligen inte för man vill ju inte att någon annan ska ha det så här! 🙈😝
 
ja ja... Dagen har löpt på en då 😉 bara att jag inte kunnat ta de i min räser fart utan snigelfarten 🐌 hua.. Men allt blev gjort å de blir påskafton oavsett 👍🎉🐣🐥 
 
Här ska njutas av påsken i goda vännerslag på Kattlyckan! Lite vedskjuls hantering och god mat samt badtunna å bastu kan ju inte bli bättre. Kan tänka mig att en god vän kommer att virka 😉 lite... Eller ja en hel del blir det nog! Så himla kul och se hur fort fina saker blir klara en efter en på löpande band 😄 
 
Nä nu ska jag å kroppen landa i sängen och kolla några avsnitt av heartland ❤️🐴 en mycket mycket bra serie som jag hittat! Beroende framkallande är den också! Ha ha.... Jag säger godnatt och tack för att ni läser min blogg 😘
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela